Írások

Dráva-március

2012.04.09. Hétfő
Minden évben nagyon nagy izgalommal várom az első igazi tavaszi pecanapot! Ennek több oka is van de a lényeg akkor is tömören annyi, hogy végre újra lazább öltözetben, jó időben járhatjuk végig a partokat és kergethetjük kedvenceinket legjobb belátásunk szerint. Számomra az idei igen emlékezetes marad még jó darabig, ezért szeretném megosztani az élményét…
Pölöskei harcsafogó verseny 2012

2012.04.01. Vasárnap
Tisztelt Horgásztársak! A Pölöskei Öregtó nonprofit Kft. 2012. április 13.-a és 15.-e között harmadik alkalommal megrendezi nyílt, nevezéses 40 órás csónakos harcsafogó csapatversenyét.
Versenykörülmények

2011.11.09. Szerda
Mindig érdekes dolog egy új vízen horgászni, módszertől és célhaltól függetlenül. Már csak azért is, mert lehet ugyan információkat szerezni a helyekről, de azért amikor az ember először áll ott az adott víz partján, az mégis csak hordoz magában valami különlegeset. Valahogy a hangulata az egésznek teljesen más. Például sokszor estem már abba a hibába…
Biztos ami biztos

2011.10.26. Szerda
Csendben üldögélek itthon, a napi dolgok és a munka ma sem enged a vízpartra. Ezen töprengve kissé elfog valamiféle komorság. Az a fajta, ami akkor emészti az embert mikor valami távozik az életéből. Vetek egy pillantást ki az ablakon, az időjárás hasonló hangulatot mutat. Aztán hirtelen minden átfordul bennem, hiszen a változás mindig hoz valami újat. Ebben a…
Folyami fogatlanok

2011.08.29. Hétfő
Minden ragadozó halunk horgászata élvezetes, főleg ha épp jókor vagyunk jó helyen. Drávai pergetéseim során számos esetben futottam bele ilyen alkalmakba. Gyönyörű táj, szép halak és számos akció jellemzi ezeket a légyottokat, amik után rengeteg tapasztalat halmozódik fel a szemfülesebb horgászokban. Apró jelekből számtalan összefüggésre derül fény.…
Egyéb siker

2011.06.21. Kedd
A Kistapolca és Vidéke Horgászegyesület Borbála taván, 24 órás csapat-horgászverseny került lebonyolításra június 25-26-án, 30 kétfős csapat részvételével. A Rácvárosi Horgászbolt színeiben induló Németh Tamás- Csalló Antal duó, nagy hajrával első helyen végzett 24,5 Kg halfogással. A délutáni mérlegelésnél még első helyen álltak, de estére két…
Országos pontyfogó bajnokság 2011

2011.06.09. Csütörtök
Az SBS Rácvárosi Horgászbolt csapatának két horgásza, Péter Krisztián és Baráti Norbert az Országos Pontyfogó Bajnokság első fordulójában, szektor első helyezést ért el a Palotási víztározón. A második fordulóban nem sikerült jól sorsolni, amit tetézett két komolyabb hal elvesztése is, így meg kellett elégedniük, egy szektor negyedik helyezéssel. A…
Egy Mattyi nagyponty fogásának története

2011.05.15. Vasárnap
Összejött a csapat egy jó barátunk születésnapjának megünneplésére. Mint minden évben, most is pecával egybekötve gondoltuk megemlékezni, hogy barátunk sem lesz fiatalabb. A Mattyi-tó partja mellett döntöttünk, mert itt fértünk el egymás mellett mindannyian. Az este jól kezdődött, csak egy valaki hiányzott, az ünnepelt. Nem csináltunk, lelkiismereti kérdést a…
Nem "csak" horgászok vagyunk

2011.03.09. Szerda
Amikor horgászatról beszélünk, mi jut eszünkbe? Természetesen a szerelék összeállítása, a csalizás, a kapás, a fárasztás, a zsákmány elejtése, van akinek a hal visszaengedése. Jól van ez így, azonban van egy árnyoldala a horgászatoknak, ez nem más, mint a keletkezett hulladék.
Idei első

2011.02.22. Kedd
Minden év elején, az első horgászatok során, nagyon izgalmas tud lenni, hogy milyen hallal is kezdjük a szezont! Idén is már alig vártam, hogy végre kezemben tarthassam az év első általam becserkészett halát.
Akciós termékek Új termékek Katalógusok

Időjárás (Pécs)

Közösség

Adatvédelmi központ

Funkció és teljesítmény sütik

A Funkcionális cookie-k lehetővé teszi a honlapunknak a már megadott részletek elmentérését és ezen adatok alapján tökéletesített és személyre szabottabb funkciókat kínáljunk. Ezen cookie-k csak anonimizált információkat gyűjtenek és tárolnak, tehát ne tudják követni az Ön egyéb honlapokon való mozgását. A teljesítmény cookie-k arról gyűjtenek adatokat, hogy hogyan használják a honlapunkat. Ezeket arra használjuk, hogy jobban megértsük miként használják a honlapunkat, hogy annak tartalmát és funkcióit javítsuk. Kérjük vegye figyelembe, hogy a funkcionális és teljesítmény cookie-k kikapcsolása korlátozhatja a honlapunk bizonyos funkcióinak működését. A honlapunkon a következő Funkció és Teljesítmény sütik használjuk:

__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmv, __utmz, NID, _ceg.u, _ceg.s, fbsr_*
_ceg.u, _ceg.s
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmv, __utmz
fbsr_*
NID

Szükséges sütik

Feltétlenül szükséges sütik olyan funkciókat biztosítanak, amelyek nélkül a honlapunk nem használhatók rendeltetés szerűen. Ezen cookie-kat kizárólag mi használjuk, ezért ezek az első fél cookie-jai. A feltétlenül szükséges cookie-k használatához az Ön hozzájárulására nincsen szükség. Ezért a feltétlenül szükséges cookiekat nem lehet be és kikapcsolni. A honlapunkon a következő Feltétlenül szükséges sütiket használjuk:

kohanasession, language, resolution, authautologin

Tájékoztatjuk, hogy a honlapon ún. sütiket (cookie-kat) használunk, amelyeknek célja, hogy anonimizált formában látogatottsági információkat gyűjtsön, valamint elképzelhető, hogy bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. Egyes cookie-k amelyet használunk harmadik személyek számára gyűjtenek adatokat, amelyeket arra használnak, hogy olyan reklámokat jelenítsünk meg mi és harmadik személyek, amelyek relevánsak Önnek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról az Cookie / Süti Tájékoztatóban talál részletes tájékoztatást, vagy a sütiket Ön is bármikor beállíthatja.